fbpx
Generic selectors
Dokładne wyszukiwanie
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Misja rebranding ukończona!

Powrót
Misja rebranding ukończona!

Rok 2018 był dla nas rokiem metamorfozy. Przez kilkanaście ostatnich miesięcy nasza firma przechodziła proces ważnej transformacji, polegającej na zmianie nazwy i odświeżeniu wizerunku. Zmiana ta, konieczna z punktu widzenia rozwoju firmy, poszerzenia oferty, postępu technologicznego oraz możliwości, jakie daje współczesny marketing, dobiegła końca. Tak oto Grupa Cermag Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu stała się marką Mo.

 

Czym jest Mo?

Nowa nazwa mówi o marce nowoczesnej, designerskiej i przyjaznej dla klienta oraz architekta. Sylaba Mo jest intrygująca, plastyczna i genialnie prosta. W formie graficznej zamknięta w kwadracie, przypomina pierwiastek. Pierwiastek designu.

 

Przemiana wewnętrzna

Zaczęliśmy od siebie. Najważniejszym aspektem przemiany było zaprzyjaźnienie pracowników z nową nazwą. Dlatego każdy z nich otrzymał serię intrygujących przesyłek zawierających sylabę Mo w najróżniejszych konfiguracjach, np. „e[mo]cje na horyzoncie”, „[mo]ment przemiany” i „dobra at[mo]sfera”.
Kolejnym etapem rebrandingu była wysyłka spersonalizowanego filmu, w którym Prezes Zarządu Tomasz Desko informował o nadchodzących zmianach. Wisienką na torcie stała się impreza integracyjna pod hasłem Cere[mo]nia, na której bawiliśmy się w klimacie [mo]llywood.

 

Meta[mo]rfoza na zewnątrz

Z dnia na dzień w salonach sprzedaży w całej Polsce zaczęły pojawiać się akcenty zawierające tajemniczą sylabę. Tablice informujące o ważnych miejscach w salonach wyznaczały takie strefy, jak „[mo]dne w tym sezonie”, „[mo]ment na kawę”, „[mo]c światła” i „[mo]c dużych formatów”. Równocześnie uruchomiono nową stronę www marki Mo oraz konta na Facebooku, Instagramie i Pintereście. Cermagazyn zmienił się w CzasopisMo, a marka Mo została oficjalnie przedstawiona światu podczas Forum Archiidee, wydarzenia dla architektów i świata biznesu, podczas którego prezentacja na temat rebrandingu firmy poprzedziła wykład światowej sławy architekta, Daniela Libeskinda.

Największym wyzwaniem – z którym firma postanowiła się zmierzyć w ostatnim etapie – była zmiana oznakowania na budynkach. Po czasie koegzystencji dwóch marek przyszedł czas na zakończenie procesu przemiany – wszystkie salony poznańskiej spółki Grupa Cermag Sp. z o.o. Sp.k., począwszy od siedziby firmy, przeszły metamorfozę i logotyp Mo zastąpił dotychczasowe oznaczenie. Z dniem 1 stycznia 2019 roku Grupa Cermag Sp. z o.o. Sp.k. formalnie przekształciła się w Grupę Mo Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu i tym samym proces rebrandingu dobiegł końca.

Ikona

W salonach Mo w całej Polsce możesz umówić się z doradcą na wybrany dzień i godzinę.
Zarezerwuj nasz czas tylko dla siebie!

Ikona

W salonach Mo możesz zasięgnąć porady architektów dyżurujących w stałych godzinach lub umówić się na indywidualne konsultacje – w salonie Mo lub u Ciebie na budowie.

Projekt i realizacja Kreatik
W serwisie www.grupamo.pl stosujemy pliki cookies (ciasteczka) w szczególności w celu gromadzenia danych statystycznych oraz optymalizacji obsługi użytkownika podczas korzystania z naszego serwisu. Pliki te mogą być umieszczane na Państwa urządzeniach służących do odczytu stron, a korzystając z naszego serwisu/strony wyrażacie Państwo zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookies znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności i cookies.
OK
mo-rodo-popup