W artykule pt."Nowa rzeczywistość - Czy branża łazienkowa jest gotowa?" magazynu Design/Biznes opisane zostały zmiany, z którymi branże wyposażenia wnętrz musiały się zmierzyć w dobie koronawirusa.
Kryzys związany z pandemią Covid-19 doprowadził do poszukiwań nowych rozwiązań i wyprzedzania konkurencji w kwestii wypracowania nowych form komunikacji z klientami, architektami i wykonawcami, które pozwoliłyby utrzymać istniejące już relacje i zbudować nowe.
Grupa Mo postanowiła wprowadzić cykliczne spotkania online w ramach pogłębiana dobrych relacji ze swoimi odbiorcami.
Otwarte webinary prowadzone na Facebook'owym profilu spotkały się z pozytywnym odbiorem fanów Grupy Mo. Spotkania prowadzili regionalni doradcy, którzy rozmawiali z ekspertami, prezentowali nowe produkty i omawiali trendy panujące we wnętrzach w oparciu o profesjonalną wiedzę.
Grupa Mo jako jedna z nielicznych firm podjęła otwarte działania w kanałach Social Media – większość salonów nie podjęła tego typu aktywności. W związku z pracami nad nowym wideo projektem Grupa Mo chwilowo zawiesiła spotkania online, ale spokojnie - wrócimy w wielkim stylu z kolejną porcją merytorycznej wiedzy z efektem WOW!
Serdecznie zapraszamy na stronę Design/Biznes, gdzie przeczytacie Państwo cały artykuł!😊