Zgodnie z wytycznymi dotyczącymi działań prewencyjnych związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, salony sprzedaży Mo w całej Polsce pozostają otwarte, lecz z uwagi na Państwa i nasze zdrowie, funkcjonujemy w ograniczonym zakresie oraz wprowadzamy możliwość obsługi Klienta i Architekta ONLINE.
Każdy salon Mo przyjmuje Klientów stosując się do niezbędnych zasad higieny i ograniczając liczbę osób przebywających w jednym miejscu.
Handlowcy, z którymi Państwo pracują na co dzień pozostają do Państwa dyspozycji zarówno telefonicznie, jak i mailowo.
Zachęcamy do wybierania tego typu kontaktu, jeśli sprawa nie wymaga osobistego stawiennictwa w salonie.
Dla Państwa wygody i bezpieczeństwa, zdecydowaliśmy się wprowadzić możliwość obsługi ONLINE. Co to oznacza?
Nasi handlowcy pozostają do Państwa dyspozycji na komunikatorach Skype i WhatsApp!
Jak się z nami skontaktować za pośrednictwem komunikatorów internetowych?
Wystarczy zadzwonić do najbliższego salonu Mo i poprosić o możliwość rozmowy lub wideokonferencji. Jeśli nie jesteś biegły technicznie, nie martw się - my też się tego dopiero uczymy 🙂
Ponadto, każdy nasz handlowiec ma w stopce mailowej link "skontaktuj się ze mną przez Skype", więc jeśli już wymienialiście korespondencję mailową, wystarczy kliknąć linka.
Magazyn Grupy Mo również funkcjonuje, a nasza logistyka i transport działają stosownie do bieżących możliwości firm transportowych.
Liczymy na Państwa wyrozumiałość w przypadku powstania ewentualnych opóźnień, wszak dokładamy wszelkich starań, aby służyć Państwu pomocą i serwisem na tyle, na ile pozwala sytuacja w kraju.