fbpx
Generic selectors
Dokładne wyszukiwanie
Search in title
Search in content
Szukaj we wpisach
Szukaj na stronach

Jak Agena zmieniła się w Mo? Kilka słów o rebrandingu salonu w Sopocie.

Powrót

Salon sprzedaży Agena powstał w 1989 r. jako samodzielne przedsiąbiorstwo wielobranżowe. W 2012 stał się częścią poznańskiej Grupy Cermag Sp. z o.o. Sp.k., posiadającej 10 salonów sprzedaży z artykułami wyposażenia wnętrz w całej Polsce. Sieć specjalizuje się w sprzedaży produktów marek premium, a charaktyryzuje ją wysokiej jakości standard obsługi, również posprzedażowej. Tym sposobem Grupa Cermag poszerzyła mapę swoich lokalizacji o salon w Sopocie, a oddział Agena zyskał nowych dostawców oraz klientów. Salon w Sopocie przez kolejne lata fukcjonował pod nazwą Agena, zachowując swoją dotychczasową nazwę i tożsamość, jednocześnie będąc częścią ogólnopolskiej sieci salonów Grupy Cermag. Przez lata, wraz z rozwojem spółki matki, salon Agena rozszerzył ofertę handlową i nawiązał bliską współpracę z lokalnymi architektami umacniając swoją pozycje w Trójmieście. Oprócz bogatej oferty płytek, ceramiki i armatury, w ofercie znalazły się również tapety, oświetlenie, grzejniki, rekuperacja, systemy elewacyjne i dodatki łazienkowe. W 2018 roku przyszedł czas na zmiany.

Grupa Cermag Sp. z o.o. Sp. k. przeszła szerokorozumiany rebranding i zmieniła nazwę spółki na Grupa Mo, pociągając za tym również zmianę nazw wszystkich salonów sprzedaży. Od 2019 roku salon w Sopocie przyjął nazwę Mo.

Czym jest Mo?

Nowa nazwa to symbol marki nowoczesnej, designerskiej i przyjaznej dla klienta oraz architekta. Sylaba Mo jest intrygująca, plastyczna i genialnie prosta. W formie graficznej zamknięta w kwadracie, przypomina pierwiastek. Pierwiastek designu.

Z punktu widzenia strategii marketingowej warto podkreślić, że nowa marka, mimo rewolucyjnej zmiany kodu wizualnego, cały czas czerpie z  tradycyjnych wartości  Grupy  Cermag  i Ageny.

„W  nomenklaturze branżowej można powiedzieć, że przechodzimy rewolucję na poziomie wizualnym oraz ewolucję na poziomie celów i  misji firmy – mówi Prezes Zarządu Tomasz Desko- Dzięki temu dajemy naszym klientom gwarancję tej samej jakości, którą znają od lat i  którą zbudowaliśmy na naszym bogatym doświadczeniu.”

Salon zmienił nazwę, logotyp, ale to nie koniec metamorfozy. Na czerwiec 2019 Mo planuje wielkie otwarcie drugiej części salonu. Sieć nieustannie rozwija ofertę produktową, a ciekawą nowością w ofercie salonu Mo w Sopocie są… drewniane podłogi.

Zapraszamy!

 

Ikona

Bezpłatnie magazynujemy zakupiony
przez Ciebie towar przez okres
12 miesięcy od daty zakupu.
Z Mo oszczędzasz czas i miejsce!

Ikona

W salonach Mo możesz zasięgnąć
porady dyżurujących architektów lub
umówić się na indywidualne konsultacje.

Projekt i realizacja Kreatik
W serwisie www.grupamo.pl stosujemy pliki cookies (ciasteczka) w szczególności w celu gromadzenia danych statystycznych oraz optymalizacji obsługi użytkownika podczas korzystania z naszego serwisu. Pliki te mogą być umieszczane na Państwa urządzeniach służących do odczytu stron, a korzystając z naszego serwisu/strony wyrażacie Państwo zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookies znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności i cookies.
OK