Salon sprzedaży Agena powstał w 1989 r. jako samodzielne przedsiębiorstwo wielobranżowe. W 2012 stał się częścią poznańskiej Grupy Cermag Sp. z o.o. Sp.k., posiadającej 10 salonów sprzedaży z artykułami wyposażenia wnętrz w całej Polsce. Sieć specjalizuje się w sprzedaży produktów marek premium, a charakteryzuje ją wysokiej jakości standard obsługi, również posprzedażowej. Tym sposobem Grupa Cermag poszerzyła mapę swoich lokalizacji o salon w Sopocie, a oddział Agena zyskał nowych dostawców oraz klientów. Salon w Sopocie przez kolejne lata fukcjonował pod nazwą Agena, zachowując swoją dotychczasową nazwę i tożsamość, jednocześnie będąc częścią ogólnopolskiej sieci salonów Grupy Cermag. Przez lata, wraz z rozwojem spółki matki, salon Agena rozszerzył ofertę handlową i nawiązał bliską współpracę z lokalnymi architektami umacniając swoją pozycję w Trójmieście. Oprócz bogatej oferty płytek, ceramiki i armatury, w ofercie znalazły się również tapety, oświetlenie, grzejniki, rekuperacja, systemy elewacyjne i dodatki łazienkowe. W 2018 roku przyszedł czas na zmiany.
Grupa Cermag Sp. z o.o. Sp. k. przeszła szeroko rozumiany rebranding i zmieniła nazwę spółki na Grupa Mo, pociągając za tym również zmianę nazw wszystkich salonów sprzedaży. Od 2019 roku salon w Sopocie przyjął nazwę Mo.
Czym jest Mo?
Nowa nazwa to symbol marki nowoczesnej, designerskiej i przyjaznej dla klienta oraz architekta. Sylaba Mo jest intrygująca, plastyczna i genialnie prosta. W formie graficznej zamknięta w kwadracie, przypomina pierwiastek. Pierwiastek designu.
Z punktu widzenia strategii marketingowej warto podkreślić, że nowa marka, mimo rewolucyjnej zmiany kodu wizualnego, cały czas czerpie z tradycyjnych wartości Grupy Cermag i Ageny.
"W nomenklaturze branżowej można powiedzieć, że przechodzimy rewolucję na poziomie wizualnym oraz ewolucję na poziomie celów i misji firmy - mówi Prezes Zarządu Tomasz Desko- Dzięki temu dajemy naszym klientom gwarancję tej samej jakości, którą znają od lat i którą zbudowaliśmy na naszym bogatym doświadczeniu."
Salon zmienił nazwę, logotyp, ale to nie koniec metamorfozy. Na czerwiec 2019 Mo planuje wielkie otwarcie drugiej części salonu. Sieć nieustannie rozwija ofertę produktową, a ciekawą nowością w ofercie salonu Mo w Sopocie są... drewniane podłogi.
Zapraszamy!